torsdag 28 maj 2009

Hitta bästa webbhotellet

Problemet att välja rätt webbhotell
Tycker ni som jag att det är svårt att välja webbhotell, det finns så många att välja bland. En del webbhotell är billiga och en del är dyrare , det är svårt att jämföra webbhotellen efterom de erjuder olika saker och det behoven ser olika ut. Så egentligen så kan jag inte rekommendera något särskilt webbhotell. Du behöver själv fundera ut vad du behöver, flera webbhotell erbjuder CMS templates för att göra det enklare för dig att ska dina sidor. Du behöver också fundera på om du behöver Windows eller Linux, det beror ju lite på vilka programvaor du ska använda.
Själv använder jag Web10 för tillfället fungerar bra enda nackdelen är att supporten är på danska och att du kanske inte får hjälp under helgerna, men det tycker jag är okej, men kanske inte för dig. Däremot så har jag provat webbhotell som inte uppdaterade ändringar i realtid, fungerar inte när man utvecklar (finns inte med i mina förslag). I övrigt så har Binero fått bra kritik i år. De finns också många bra större utländska webbhotell som fått bra kritik t.ex. Hostgator.
Gå in på
http://www.webbsolutions.nu/Program/Webbhotell1.asp
och
http://www.webbsolutions.nu/Program/Webbhotell2.asp
och titta på de olika webbhotellen och se vad som skulle passa dig.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar