onsdag 1 juli 2009

Imsi ritprogram för din design


TurboFLOORPLAN 3D - Home & Landscape Pro

Hej!
Eftersom jag och min man har köpt en tomt så håller vi på att rita ett hus, så jag har tittat på lite ritprogram. Det är ju roligt att planera och rita. Det finns en hel del program att välja på men de program jag tittat närmare på är Punch! och Imsi. Det program jag tänkte berätta lite mera om just nu är Imsi som ochså har turboCAD. Produkterna IMSI har är:
  • TurboFLOORPLAN Home & Landscape PRO Komplett hem och landskaps designs programvara som får ger dina drömmar liv.
  • TurboFLOORPLAN Home & Landscape Deluxe Visualusera och designa ditt drömhem och trädgård.
  • TurboFLOORPLAN Landscape & Deck Skapa den perfekta utomhus upplevelsen för dej och din familj.
  • TurboFLOORPLAN Instant Architect En lättanvänd hemdesigns modeleringsverktyg.
  • TurboFLOORPLAN Instant Deck & Patio En lättanvänd uteplats designlösning.
  • TurboFLOORPLAN Instant Kitchen & Bath En lättanvänd kök och bad designlösning.
  • TurboFLOORPLAN Architectural Training Plockar upp allt som "Komma igång guiderna" lämnat bort, Architectural Training kan du producera kvalitets floorplans, mönster och puts på nolltid.
  • TurboFLOORPLAN Landscaping & Deck Training Plockar upp allt som "Komma igång guiderna" lämna bort, Landskapsplanering och Deck utbildning2n kommer att öka din effektivitet och skicklighet.
  • Flera olika TurboCAD program och tillbehör

GRATIS trial

Du kan läsa mer om produkterna på http://www.webbsolutions.nu/Program/Imsi.asp

0 kommentarer:

Skicka en kommentar